σαν πολη πισω μειναμε εδω σε αυτο το ποστ ...για τους ανημερωτους λοιπον καποιες ειδησουλες+αποτελεσματα++++
ειναι πολλα σας το λεω .......
«O Aλόνσο στη Ferrari από το 2010», λένε οι Ισπανοί10/10/2008
Μπορεί η Ferrari να έχει ανακοινώσει ότι το δίδυμο πιλότων της (Φελίπε Μάσα - Κίμι Ράικονεν) θα μείνει ίδιο και απαράλλαχτο μέχρι τα τέλη του 2010, ωστόσο οι Ισπανοί επιμένουν ότι ο Φερνάντο Αλόνσο θα μετακομίσει στη Scuderia στα τέλη της επόμενης χρονιάς (2009).
Σε σημερινό της (10/10) δημοσίευμα η αθλητική εφημερίδα Mundo Deportivo αναφέρει πως ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει ήδη στα χέρια του και μελετάει αντίγραφο του συμβολαίου με τους όρους, τις οικονομικές απολαβές και όλες τις λεπτομέρειες που του προσφέρει η Ferrari.
Την αποκάλυψη έκανε στην εφημερίδα άνθρωπος «από το στενό περιβάλλον του Αλόνσο», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Στο ρεπορτάζ αναφέρεται πως αυτός που θα «θυσιαστεί» για να μπορέσει ο Ισπανός να πάει στο ιταλικό team, είναι ο Κίμι Ράικονεν.
Μάλιστα, όπως γράφει η εφημερίδα, η ομάδα έχει ήδη αρχίσει να διαρρέει ότι θα λύσει το συμβόλαιό της με τον iceman στα τέλη του 2009 σε περίπτωση που δενβελτιώσει τις εμφανίσες του.
Τέλος, το δημοσίευμα αναφέρει πως ο Αλόνσο θα μείνει για ακόμα έναν χρόνο στη Renault την οποία θα βοηθήσει να επιστρέψει σε ανταγωνιστικά επίπεδα.
e-go .gr η πηγη μου
GP Ιαπωνίας: Τεράστιος Αλόνσο!12/10/2008
Στη Σιγκαπούρη είχε την εύνοια της τύχης, στο Φούτζι όμως έδειξε ότι μπορεί να τα καταφέρει μια χαρά και χωρίς αυτήν.
Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν πραγματικό ...ηφαίστειο στην ιαπωνική πίστα και πανηγύρισε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του σε έναν αγώνα που σημαδεύτηκε από τα λάθη των διεκδικητών του τίτλου.
Δεύτερος ήταν ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα και τρίτος ο Κίμι Ράικονεν που και μαθηματικά πλέον έχασε κάθε ελπίδα για να διατηρήσει τα σκήπτρα του. 8ος ο Φελίπε Μάσα, 12ος ο Λιούις Χάμιλτον.
Η αλήθεια είναι ότι μας έλειψε. Κανείς δεν αμφισβητεί το ταλέντο του. Άλλωστε μιλάμε για τον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, για τον πιο πετυχημένο εν ενεργεία πιλότο.
Έναν οδηγό που όπως συνηθίζει να λέει ο πολυμήχανος Φλάβιο Μπριατόρε «...δεν πήρε Πρωτάθλημα με τη Γιουβέντους ή τη Μίλαν, αλλά με την Φιορεντίνα». Όπου Γιουβέντους και Μίλαν, βάλτε Ferrari και McLaren Mercedes...
Στο Φούτζι λοιπόν, ο Αλόνσο έκανε εκπληκτικό αγώνα εκμεταλλευόμενος το άγχος και τα λάθη των διεκδικητών του τίτλου.
Έχοντας ένα πολύ καλά προετοιμασμένο μονοθέσιο στη διάθεσή του ο Ισπανός δεν κινδύνευσε σε κανένα σημείο του αγώνα και έφτασε σχετικά άνετα στη νίκη δείχνοντας πως αυτή τη στιγμή η Renault είναι η τρίτη δύναμη του γκριντ.
Το γαλλικό team θέλει να τον κρατήσει στο δυναμικό του και δε μένει μόνο στα λόγια. Κάνει ό,τι μπορεί στους τελευταίους αγώνες και τα αποτελέσματα της σκληρής δουλειάς το δικαιώνουν.
Τώρα, μετά τις δυο συνεχόμενες νίκες του Ισπανού απέκτησε σημαντικό προβάδισμα έναντι της Toyota στη μάχη για την τέταρτη θέση στο Πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Στην εκκίνηση, ο Ράικονεν πετάχτηκε μπροστά, αλλά ο poleman Χάμιλτον που έμεινε πίσω, επιτέθηκε στα φρένα, άνοιξε τη γραμμή του και βγήκε στο χώρο διαφυγής υποχρεώνοντας και τον Φινλανδό να τον ακολουθήσει.
Η πίεση και το άγχος του πρωταθλητισμού φαίνεται πως έχουν δημιουργήσει εκνευρισμό στους πρωτοπόρους του Πρωταθλήματος οι οποίοι είναι επιρρεπείς στα λάθη τώρα που το τιμόνι «καίει».
Στον 3ο γύρο, ο Μάσα επιχείρησε να επιτεθεί στον Χάμιλτον που βρισκόταν μπροστά, πάτησε στο κερμπ της στροφής 10 και στην έξοδο εμβόλισε το μονοθέσιο του Άγγλου καταστρέφοντας τον αγώνα του.
Οι αγωνοδίκες αφού εξέτασαν τα δυο συμβάντα -της εκκίνησης και του 3ου γύρου- επέβαλλαν ποινή διέλευσης από τα pits στον Χάμιλτον -γιατί ανάγκασε τον Ράικονεν να βγει εκτός πίστας- και στον Μάσα που θεωρήθηκε υπεύθυνος για την επαφή με τον Βρετανό.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι δυο μονομάχοι του τίτλου να τεθούν νωρίς νωρίς εκτός διεκδίκησης της νίκης ή μιας θέσης στο βάθρο.
Ευνοημένοι από τη σύγχυση που προκλήθηκε στην εκκίνηση, ήταν ο Κούμπιτσα με τον Αλόνσο που βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις.
Ο Κοβαλάινεν ήταν τρίτος, ενώ ο Ράικονεν κατάφερε στον 8ο γύρο να περάσει τον Τρούλι και να ανέβει στην τέταρτη θέση.
Μέχρι τον πρώτο ανεφοδιασμό, ο Κούμπιτσα ήταν επικεφαλής αλλά δεν μπορούσε να αποσπαστεί από τον Αλόνσο που είχε ένα εξαιρετικό μονοθέσιο στη διάθεσή του.
Μετά την πρώτη επίσκεψή τους στα pits, ο Ισπανός -που μπήκε νωρίτερα για ανεφοδιασμό- βγήκε μπροστά από τον Πολωνό και ξεκίνησε τη μάχη του με τα χρονόμετρα μιας και έπρεπε να κάνει διαφορά ασφαλείας ώστε να διατηρηθεί στην κορυφή και μετά τον δεύτερο ανεφοδιασμό.
Ο ρυθμός του ήταν εκπληκτικός τη στιγμή που από ένα σημείο και μετά ο πιλότος της BMW Sauber αντιμετώπιζε πρόβλημα πρόσφυσης αλλά και υποστροφής.
Ο Ράικονεν από την πλευρά του έμοιαζε υπνωτισμένος μη μπορώντας να ακολουθήσει το ρυθμό του Αλόνσο. Ο Φινλανδός έχασε σημαντικό έδαφος και μαζί κάθε ελπίδα να βρεθεί μπροστά από τον Ισπανό στον δεύτερο ανεφοδιασμό.
Μετά το πέρας των δεύτερων επισκέψεων στα pits, η κατάταξη στις πρώτες θέσεις δεν άλλαξε. Ο Αλόνσο σταθερά στην πρώτη θέση χωρίς να απειλείται από κανέναν, με τον Ράικονεν όμως να έχει κλείσει τη διαφορά του από τον Κούμπιτσα.
Πίσω τους σε απόστα αναπνοής βρέθηκε ο Νελσίνιο Πικέ που όμως δεν μπόρεσε να τους απειλήσει εξαιτίας ενός λάθους που έκανε.
Ο Ράικονεν επιτέθηκε του αλλά δεν κατάφερε να περάσει τον Κούμπιτσα που κράτησε τη δεύτερη θέση και που -γιατί όχι- κάνει όνειρα για Πρωτάθλημα.
Πέμπτος ήταν ο Γιάρνο Τρούλι, ενώ στην έκτη θέση βρέθηκε ο Μπουρντέ. Την οχτάδα συμπλήρωσαν ο Σεμπάστιαν Βέτελ και ο Φελίπε Μάσα. Ο τελευταίος πέρασε λίγο πριν το φινάλε τον Μαρκ Ουέμπερ πατώντας στη γραμμή του pitlane.
Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι αγωνοδίκες εξετάζουν μια επαφή που είχαν στον 50ο γύρο ο Μάσα με τον Μπουρντέ την ώρα που ο Γάλλος έβγαινε από τα pits και η οποία είχε ως αποτέλεσμα ο Βραζιλιάνος να κάνει τετακέ.
Ο αγώνας ήταν καταστροφικός για τη McLaren Mercedes που αφήνει το Φούτζι χωρίς βαθμό. Ο Χάμιλτον τερμάτισε 12ος, ενώ ο Κοβαλάινεν εγκατέλειψε από κινητήρα στον 17ο γύρο και ενώ ήταν τρίτος.
Ο προτελευταίος αγώνας της χρονιάς διεξάγεται στις 19 του μηνός στην Κίνα.GP Ιαπωνίας: «Καμπάνα» σε Μπουρντέ, 7ος ο Μάσα12/10/2008
Ποινή 25 δευτερολέπτων στον τελικό του χρόνο επέβαλλαν οι αγωνοδίκες στον Σεμπαστιέν Μπουρντέ για την επαφή που είχε κατά την έξοδό του από τα pits με τον Φελίπε Μάσα.
Έτσι ο Γάλλος από την έκτη θέση, έπεσε στη δέκατη, ενώ ο Μάσα κέρδισε μια θέση και από όγδοος ανέβηκε έβδομος.
Κερδισμένοι ήταν και ο Σεμπάστιαν Βέτελ που ανέβηκε στην έκτη θέση, όπως και ο Μαρκ Ουέμπερ που προωθήθηκε στην όγδοη.
Μετά από αυτήν την εξέλιξη, η διαφορά του Μάσα από τον Χάμιλτον μειώθηκε στους πέντε βαθμούς (84 έχει ο Βρετανός, 79 ο Βραζιλιάνος) με δύο αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος.
Εκνευρισμένος ο Μπουρντέ
Ο Γάλλος πάντως ήταν απογοητευμένος αλλά και εκνευρισμένος από την ποινή που του επιβλήθηκε και μετά την ανακοίνωση της ποινής ξέσπασε.
«Για μένα ήταν πολύ καθαρό συμβάν. Ναί έβγαινα από τα pits, ναί έπρεπε να είμαι προσεκτικός και ήμουν. Έμεινα στην εσωτερική και δεν τον έσπρωξα έξω, ούτε έκοψα κάποια στροφή. Έκανα ό,τι μπορούσα για να μην τον εμποδίσω και απλά στριμώχτηκε και συμπεριφέρθηκε σαν να μην υπάρχω, σαν να μην είμαι εκεί. Τι έπρεπε να κάνω δηλαδή; Πολλές φορές βρέθηκα σε αυτή τη θέση αλλά ποτέ δεν είχα τέτοια περιστατικά. Είναι θέμα σεβασμού, δίνεις στον άλλο χώρο και όλα πάνε καλά, αλλά δεν το κάνεις τότε σίγουρα θα έχεις πρόβλημα. Έχω βρεθεί στην ίδια θέση πολλές φορές. Ειδικά όταν μάχεσαι για το Πρωτάθλημα και απλά δεν χρειάζεται να παίρνεις ρίσκο όπως αυτό. Έχεις πολλά πράγματα να χάσεις και τίποτα να κερδίσεις. Θα έμπαινε στα pits σε τρεις γύρους, ήμουν μπροστά του και θα τερμάτιζε πίσω από μας ότι κι αν γινόταν. Γιατί να σκεφτείς να κάνεις κάτι τέτοιο; Δεν το καταλαβαίνω», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Αναλυτικά τα επίσημα αποτελέσματα του αγώνα:
1. Φερνάντο Αλόνσο (ING Renault F1 Team)/ 1:30:21.892 (202.788km/h)
2. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Sauber F1 Team) / +5.283
3. Κίμι Ράικονεν (Scuderia Ferrari Marlboro) / +6.400
4. Νέλσον Πικέ Jr. (ING Renault F1 Team) / +20.570
5. Γιάρνο Τρούλι (Panasonic Toyota Racing) / +23.767
6. Σεπάστιαν Βέτελ (Scuderia Toro Rosso) / +39.207
7. Φελίπε Μάσα (Scuderia Ferrari Marlboro) / +46.158
8. Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull Racing) / +50.811
9. Νικ Χάιντφελντ (BMW Sauber F1 Team) / +54.120
10. Σεμπαστιέν Μπουρντέ (Scuderia Toro Rosso) / +59.085
11. Νίκο Ρόσμπεργκ (AT&T Williams) / +1:02.096
12. Λιούις Χάμιλτον (Vodafone McLaren Mercedes) / +1:18.900
13. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Honda Racing F1 Team) / +1 γύρος
14. Τζένσον Μπάτον (Honda Racing F1 Team) / +1 γύρος
15. Καζούκι Νακαζίμα (AT&T Williams) / +1 γύρος
και μετα και το χθεσινο καταπληκτικο αγωνα η βαθμολογια εχει ως εξης !!!και εχω την εντυπωση πως με ενα λαθος η του μασσα η του χαμιλτον
στους επομενους δυο αγωνες,ο κουμπιτσα εχει παρα πολλες πιθανοτητες για τιτλο !!!! οσοι μπαρακολουθουν τους αγωνες πιστευω θα εχουν ην ιδια αποψη ,μιας και ο ραικονεν και με δυο νικες δεν περνη πρωταθλημα φετος,προσπαθησε πολη χθες αλλα ___πιστευω πως δεν το βοηθαει το αυτοκινητο του φετος !!! Βαθμολογία οδηγών:1. Λιούις Χάμιλτον - 84
2. Φελίπε Μάσα - 79
3. Ρόμπερτ Κούμπιτσα - 72
4. Κίμι Ράικονεν - 63
5. Νικ Χάιντφελντ - 56
6. Χάικι Κοβαλάινεν - 51
7. Φερνάντο Αλόνσο - 48
8. Σεμπάστιαν Βέτελ - 30
-. Γιάρνο Τρούλι - 30
10. Μαρκ Ουέμπερ - 21
11. Τίμο Γκλοκ - 20
12. Νέλσον Πικέ - 18
13. Νίκο Ρόσμπεργκ - 17
14. Ρούμπενς Μπαρικέλο - 11
15. Καζούκι Νακαζίμα - 9
16. Nτέιβιντ Κούλθαρντ - 8
17. Σεμπαστιέν Μπουρντέ - 4
18. Tζένσον Μπάτον - 3
Βαθμολογία κατασκευαστών: 1. Scuderia Ferrari Marlboro - 142
2. Vodafone McLaren Mercedes - 135
3. BMW Sauber F1 Team - 128
4. ING Renault F1 Team - 66
5. Panasonic Toyota Racing - 50
6. Scuderia Toro Rosso - 34
7. Red Bull Racing - 29
8. AT&T Williams - 26
9. Honda Racing F1 Team - 14
πηγη e-go.gr mkatis